Efter fredagens morgonträning samlades vi för en uppskattad Masterfrukost.
Vi var sju glada deltagare som avslutade träningspasset med kaffe, gott sällskap och trevliga samtal. Ett härligt sätt att starta dagen tillsammans!
Tack till alla som var med, vi ser redan fram emot nästa gång! 😎👍 🏊🏼♂️☕